Tenniskids Competitie

Voor de jongste kinderen is er de Tenniskids competitie. Deze competitie bestaat uit de Rode, Oranje en Groene competitie en is voor kinderen tot en met 12 jaar.

De nadruk in deze competitie ligt vooral op leuke wedstrijdjes spelen, plezier hebben en vriendjes maken. In de Tenniskids competitie spelen kinderen op zondagochtend een aantal (korte) wedstrijden tegen kinderen van andere tennisverenigingen in de buurt.

In totaal doen in Nederland ongeveer 25.000 kinderen mee aan de leukste competitie van het jaar! Het is uitdagend en je wordt sneller beter. Daarnaast is het ook nog eens heel erg gezellig. Kortom, tennis is leuker als je wedstrijden speelt!

Voorjaars- en najaarscompetitie

Als lid van de NTC kun je meedoen aan de voorjaars- en najaarscompetitie. Tijdens deze competitie speel je speciale tenniskids-wedstrijden tegen teams van andere verenigingen.

Vragen?

Mail dan naar jeugd@nootdorpsetennisclub.nl

Meer informatie over Tenniskids

Tenniskids competitie (website KNLTB)

Direct naar:

Meer informatie over de Voorjaarscompetitie 2024 Najaarscompetitie 2023

Tenniskids competitie voorjaar 2024

De inschrijving voor de Tenniskids competitie Voorjaar 2024 is gesloten.

Indeling

De jeugdcommissie deelt in overleg met Tennisschool Lembeck de teams in. We proberen hierbij rekening te houden met niveau en sociale aspecten. In het tekstveld ‘opmerkingen’ op het inschrijfformulier kan je eventuele voorkeur aangeven.

Speeldata
De Tenniskids Voorjaarscompetitie vindt plaats van 24 maart 2024 tot en met 9 juni 2024. (Op de zondagen, met uitzondering van Pasen en Pinksteren, dan wordt op de maandag gespeeld. Zie alle data in de afbeelding hieronder of op de website van de KNLTB.)

Inschrijfformulier Voorjaarscompetitie 2024

Data voorjaarscompetitie 2024

Tenniskids competitie najaar 2023

De najaarscompetitie is inmiddels afgelopen. We hadden 6 groene teams.

De inschrijving voor de najaarscompetitie 2024 zal waarschijnlijk in mei worden geopend.