KNLTB Competitie - Jeugd

Voor veel kinderen is competitie spelen van grote toegevoegde waarde in aanvulling op tennisles vanwege het wedstrijdelement, het teamgevoel en omdat ze dan nog grotere vorderingen maken.

Junioren competitie

Ben je in de leeftijd van 11 tot en met 17 jaar? Dan kun je meedoen aan de KNLTB Junioren competitie! Samen met jouw team ga je tijdens de competitie de strijd aan met teams van andere verenigingen.

Tenniskids

Voor de jongste kinderen is er de Tenniskids competitie. Deze competitie is voor kinderen tot en met 12 jaar. De nadruk in deze competitie ligt vooral op leuke wedstrijdjes spelen, plezier hebben en vriendjes maken.

De Tenniskids competitie bestaat uit de Rode, Oranje en Groene competitie. De kinderen spelen op zondagochtend een aantal (korte) wedstrijden tegen kinderen van andere tennisverenigingen in de buurt.

Voorjaars- en najaarscompetitie

Als jeugdlid van de NTC kun je meedoen aan de voorjaars- en najaarscompetitie. Tijdens deze competitie speel je wedstrijden tegen teams van andere verenigingen.

Winteractiviteiten

In de winter worden activiteiten georganiseerd binnen de club.

Meer informatie over de actuele competities bij de NTC, zoals data, indeling en inschrijfformulier vind je onder het kopje 'Competitie':

Vragen?

Mail naar jeugd@nootdorpsetennisclub.nl

Uitgebreide informatie over de KNLTB competities voor de jeugd vind je op de website van de KNLTB: