Jeugdkamp

NTC Jeugdkamp

NTC kamp voor jeugdspelers

Elk jaar in november organiseren enthousiaste vrijwilligers het NTC Jeugdkamp. Het enige tenniskamp waarbij je jouw racket thuis kan laten!

Wanneer

Meestal in het eerste weekend van november. We vertrekken vrijdag aan het eind van de middag rond 17:00 en zondag zijn we rond 18:00 weer thuis.

De data voor 2024 zijn nog niet bekend, maar houd de nieuwsbrief en de website in de gaten!

Voor wie?

Het kamp is voor kinderen van 8 t/m 16 jaar oud. Voor alle jeugdleden van de NTC dus! Uiteraard krijgen de jongere kinderen een avondklok en verwachten we veel van de leiderschapscapaciteiten en coaching skills van onze oudere jeugd!

Wat?

Alles is één grote verrassing, maar een ding staat vast: het wordt een weekend vol leuke spellen en activiteiten zonder tennisracket! Levend Stratego, Het Mollen Spel, GPS speurtocht, vuur maken en nog heel veel andere spellen. Ook corvee, dus als ouders krijg je kinderen terug die hebben leren afwassen, afdrogen en opruimen :-)

Facebook pagina NTC Jeugdkamp

Het jeugdkamp heeft een eigen facebook pagina @ntctenniskamp. Kijk op de facebook pagina voor foto's van voorgaande edities!

Kosten?

95 Euro (prijs 2022)

Waar?

Altijd een verrassing...

Vragen?

Mocht je nu al vragen hebben, stuur dan een mailtje naar: ntckamp@gmail.com.

De leiding heeft er alvast heel erg veel zin in!

Groetjes van de kampleiding!

Annique, Bryan, Chantal, Thomas, Wigo, Rob & Aileen

Bekijk de foto's van editie 2023