Senior Plus Toernooi

Senior Plus event

Senior Plus Toernooi

Elk jaar organiseert de NTC het 'Senior Plus Event' (voorheen het 50+ “Open Eéndagstoernooi"). Aan dit gezellige en recreatieve dagtoernooi kunnen alle KNLTB-leden van 50 jaar en ouder meedoen. Op deze dag speel je samen met je partner drie of vier (gemengd) dubbelpartijen. Naast de leuke tenniswedstrijden draait het deze dag vooral om gezelligheid.

Op vrijdag 7 juni 2024 organiseren wij weer een Senior Plus Event op de Nootdorpse Tennisclub!

Hoe ziet het Senioren Plus Event bij de NTC eruit?

We starten om 9.30 uur met een kop koffie en wat lekkers. Vervolgens de baan op om wedstrijden van ca. 40 minuten te spelen. Tussendoor is er tijd voor een heerlijke lunch en om circa 16.00 uur sluiten we af met de prijsuitreiking en een borrel.

Er wordt gespeeld in de volgende categorieën:

• Dames Dubbel,
  • Heren Dubbel, of
  • Gemengd Dubbel.

Inschrijving is nog niet geopend

Zodra wij de inschrijving open hebben gezet kan je je opgeven via mijnknltb.toernooi.nl

Kosten voor deze dag zijn € 15,00 per persoon.

De inschrijving sluit dinsdag 4 juni, of eerder als het toernooi vol zit.

Vragen

Voor vragen kan je een e-mail sturen naar tc@nootdorpsetennisclub.nl