Mogelijkheden Sponsoring Nootdorpse Tennisclub

De NTC telt momenteel 1.089 leden waaronder 195 jeugdleden. Daarmee is het één van de grootste tennisverenigingen in de Haagse regio. Met ruim 70 competitieteams is de NTC ook een actieve club.

Je bereikt sportieve tennissers en hun fans

NTC organiseert meer dan 20 activiteiten per jaar met wel duizenden deelnemers en bezoekers. Sponsoring van NTC biedt jou als ondernemer dé kans om op een duurzame manier naamsbekendheid te vergroten.

NTC Business Club

Bij ieder sponsorpakket hoort minsten één lidmaatschap van onze Business Club. Dit betekent dat je gratis kunt deelnemen aan drie (netwerk-) activiteiten per jaar met uitstekende netwerkmogelijkheden. Denk aan:

• Jaarlijks sponsordubbeltoernooi inclusief Clinic
  • Sponsoravond tijdens het jaarlijkse Open Toernooi
  • Jaarlijks etentje met de sponsoren

Brochure Sponsoring NTC

Interesse in het sponsoren van onze mooie club? Download hieronder de brochure met alle mogelijkheden:

Brochure Business Club Nootdorpse Tennisclub.pdf