KNLTB ClubApp

Bij de NTC maken wij gebruik van de KNLTB ClubApp

In ClubApp vind je het laatste nieuws, de agenda, competities, toernooiuitslagen, tennismaatjes, etc. Ook hebben we op deze manier de mogelijkheid om jullie via een pushbericht te bereiken. Voor als bijvoorbeeld een tennisactiviteit niet doorgaat vanwege de weersomstandigheden, of een laatste herinnering voor het aanmelden van een toernooi.

Hieronder lees je hoe je de KNLTB ClubApp kunt installeren. Onderaan deze pagina staan alle functies van de ClubApp uitgelegd.

KNLTB ClubApp installeren

1. Download de KNLTb ClubApp op je mobiel telefoon. Alleen Android en Apple worden ondersteund.
  2. Open de app op je telefoon, zoek op ‘Nootdorp’ om onze vereniging te selecteren. Klik dan op wachtwoord vergeten, en vul daarna je bondsnummer in (staat op je pasje). Er wordt nu een mailtje gestuurd naar het e-mailadres wat bij ons bekend is.
  3. Open de e-mail en volg de instructies in de e-mail van de KNLTB om een (nieuw) wachtwoord aan te maken.
  4. Open de ClubApp weer, en log nu in met je bondsnummer en het gekozen wachtwoord. Nadat je e-mailadres en 06 nummer gecontroleerd zijn kun je de app gebruiken.

Zet de push-meldingen aan

Zodra je bent ingelogd kun je de ClubApp gebruiken, zorg dat je de push berichten aanzet. Zo kunnen we jou altijd voor belangrijke zaken bereiken. Bijvoorbeeld als een activiteit niet doorgaat vanwege de weersomstandigheden.

Wat kan je in de ClubApp doen en vinden

Als je de ClubApp opent zie je in één oogopslag wat voor jou belangrijk is op jouw persoonlijke tijdlijn. Hier vind je jouw actuele rating en zie je alle aankomende activiteiten die voor jou op de planning staan. Denk aan clubevenementen, baan reserveringen en competities.

• Spelen - Baan reserveren
    Via het tabblad 'spelen' kan je een baan reserveren. Zie alles over het reserveren van banen de pagina '
    Reserveren van een baan'.

• Spelen - Wedstrijden, met competitie en toernooi informatie
    Via de KNLTB ClubApp heb je ook toegang tot jouw toernooi- en competitie informatie. Dit staat onder het tabje 'Spelen' en dan en kies dan bovenin voor 'Wedstrijden'. Hier kun je bij
    Clubteams alle competitie- uitslagen en standen inzien van alle NTC teams en direct jouw favoriete spelers en teams vinden. Ook kun je er je individuele wedstrijdresultaten van gespeelde toernooien zien. Onder 'mijn teams' staan de teams waar je competitie mee hebt gespeeld.

• Club - Nieuws en agenda
    Het laatste nieuws van de NTC is te lezen onder het tabje 'Club'. Hier zie je nieuwsberichten en de agenda (via de bovenste balk). Het kopje 'Diensten' gebruiken wij binnen de NTC (nog) niet.
    Onder Info vind je contactinformatie, wie onze sponsoren zijn, de ledenlijst (alleen zichtbaar voor leden van de NTC) en ook vouchers die onze sponsoren beschikbaar hebben gesteld voor onze leden.

• Tennismaatjes
    Onder het tabje 'Maatjes' kan je rechtboven op het zoekicoontje klikken en dan kom je in de ledenlijst. Hier worden ook het telefoonnummer en e-mailadres per lid getoond. Je kunt de mensen waarmee je vaak speelt toevoegen aan 'jouw maatjes'. Dit doe je door de mensen te zoeken waarmee je vaak speelt en dan rechtsboven op de ster te klikken. Zo kan je ze snel vinden als je bijvoorbeeld een baan af wilt hangen.

Digitale ledenpas

In de ClubApp onder de tab 'Meer' staat jouw digitale ledenpas met daarop jouw bondsnummer en speelsterktes voor enkel en dubbel.

Pasfoto aanpassen

Onder het tabje 'Meer' staat jouw profiel met daarbij jouw speelsterkte. Door op de camera te drukken bij jouw pasfoto kan je de foto wijzigen of aanpassen. Let op, het is wel verplicht om een duidelijke foto van jouw eigen gezicht hier te plaatsen. De ledenadministratie heeft het recht om een foto af te keuren.

Controle over jouw gegevens

Als je niet wilt dat andere leden bepaalde informatie over jou kunnen zien kan je dit uitzetten (verbergen) door op het tabje 'Meer' te drukken en dan op het icoontje met de schuifbalkjes rechtsbovenin. Hier kom je in een menu waar je kan kiezen om jouw pasfoto, telefoonnummer, mobiel nummer en/of e-mailadres zichtbaar te laten zijn of te verbergen.

KNLTB ClubApp (website KNLTB)

Hier vind je ook instructievideo's over het vinden van de uitslagen en standen van competities, en hoe je teams en spelers toevoegt aan mijn favorieten?