Reserveren van een baan

Reserveren van een tennisbaan

Hoe reserveer je een baan en wat zijn de regels

Ben je lid van de Nootdorpse Tennisclub?

Een baan reserveren gaat via de KNLTb ClubApp. Ieder lid kan met zijn clublidnummer of KNLTB-nummer en wachtwoord inloggen via de KNLTB clubapp en/of via de Mijn ClubApp link op deze website.
KNLTB leden loggen in met hun KNLTB-nummer en zomer/winter leden met hun clublidnummer.

Ben je je wachtwoord vergeten, kies dan voor "wachtwoord vergeten". Dan krijg je een mail met link om het wachtwoord opnieuw in te stellen op het bij ons bekende e-mailadres.

Voor het reserveren van een baan gelden de volgende regels:

• Starttijden op hele uren
  • Enkel en dubbel beiden 1 uur
  • Je kunt 1 x per dag voor zowel enkel en dubbel 1 uur afhangen
  • Reserveren is maximaal 3 dagen (72 uur) en tot 15 minuten van tevoren mogelijk
  • Belangrijk is dat de personen die afhangen ook daadwerkelijk op de baan staan

Aanvullend aan deze basisregels willen we het volgende graag benadrukken:

• Als je plotseling verhinderd bent, annuleer de reservering via de app (zodat andere mensen weer kunnen reserveren)
  • Het is niet toegestaan om twee singles achter elkaar af te hangen om vervolgens twee uur te dubbelen

Introducees aanmelden via de app

Wil je een keer iemand meenemen om met het tennissen op onze club te laten kennismaken. Of wil je een keer met iemand spelen die bij een andere vereniging lid is? Dan kan je deze persoon bij het reserveren van een baan aanmelden als introducé.
Als lid kun je maximaal 3 niet leden per reservering introduceren voor €5,00 p.p. Dit kun je direct afrekenen met IDeal.

Het is niet mogelijk om te introduceren op maandag t/m donderdag avond van 19:00 uur tot 23:00 uur.

Ben je geen lid?

Dan kun je een baan huren voor 1 uur per dag. Doordeweeks van 09:00 tot 19:00 en in het weekend van 09:00 tot 23:00 kun je bij ons voor een redelijke prijs een gravelbaan of smashcourtbaan huren. Klik hiervoor op 'Baan huren (niet leden)'!