Nieuws

Problemen met de KNLTB ClubApp?

We krijgen aardig wat vragen van mensen die proberen in te loggen bij de ClubApp of foutmeldingen krijgen bij het online reserveren van een baan.

Het merendeel van de problemen komt doordat het systeem momenteel extra veel aanvragen moet verwerken en daardoor trager is. De leverancier is druk bezig om dit zo snel als mogelijk beter te laten verlopen. Voorlopig kan het dus even duren voordat de e-mail voor het wijzigen/aanvragen van een wachtwoord daadwerkelijk binnenkomt. Dit kan wel 5 tot 10 minuten duren. Heb dus even geduld en check ook de spam-box. Het schijnt dat het systeem extra moeite heeft met @zonnet, @planet en @kpn mailadressen. Hier wordt ook aan gewerkt.

Krijg je een foutmelding bij het reserveren van een baan? ("leden kunnen maximaal 0 dagen vooruit boeken in de toekomst"), wacht dan even en probeer het iets later nog een keer. Meestal kan je dan wel gewoon afhangen.

extra informatie vanuit de KNLTB ClubApp:

  1. Heb geduld en check je spam- en reclame inbox via je webmail (!)
    Krijg je geen mail binnen na het resetten van je wachtwoord in de KNLTB ClubApp? Heb even geduld. Het kan soms wel 5 minuten duren voordat je wachtwoord binnenkomt. Daarnaast horen we heel vaak dat het wachtwoord in jouw spam-box of reclame-box binnenkomt. Check deze twee inboxen dan ook altijd even!
    Let op: Veel personen gebruiken hun mailboxen via een geconfigureerde omgeving in plaats van via de webversie. De geconfigureerde omgeving van je mailbox toont meestal niet zowel de spam- als de reclame mailbox. Check je spam en reclame inbox daarom via de webversie. Bijvoorbeeld: via https://webmail.telfort.nl/mail/main of https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp.
  2. Gebruik de juiste gegevens In de KNLTB ClubApp kun je inloggen via je bondsnummer of clubnummer.
    Let op: het clubnummer is niet het verenigingsnummer. Clubnummers (ookwel: clublidnummers) zijn alleen voor leden die geen bondslid zijn. De meeste leden zijn dit wel en dienen daarom in te loggen met hun bondsnummer. Je kunt je bondsnummer op je ledenpas vinden. Zorg dat het juiste type lidnummer gebruikt wordt om in te loggen Indien je de 'Reset mijn wachtwoord' optie in de KNLTB ClubApp gebruikt, check dan altijd even of deze ingesteld staat op 'Clubnr.' (clublidnummer indien je geen bondslid bent) of 'Bondsnr.' (bondsnummer van je ledenpas).

« Terug

» Nieuws archief

Footer

Over NTC

De Nootdorpse Tennisclub is een vereniging met ca 1200 leden. Op het park zijn twaalf verlichte tennisbanen (6 Gravelbanen en 6 Smash Court banen), twee hardcourt minibaantjes, twee oefenmuurtjes en een jeu de boulesbaan.

NTC is een rookvrij park

 

Lidmaatschap

 Meer informatie over lid worden? Kik hier.

Vragen over het lidmaatschap kunnen gemaild worden naar: ledenadministratie@nootdorpsetennisclub.nl

Adres
Laan van Floris de Vijfde 1
2631 WL Nootdorp
telnr.  015-3108230

Let op: Voor toezending van post alleen postadres gebruiken!

Postadres:
Postbus 12
2630 AA Nootdorp

e-mail: redactie@nootdorpsetennisclub.nl

webbeheer: webmaster@nootdorpsetennisclub.nl